یاس خوشبو

قانون عشق

1391/11/25 23:28
نویسنده : مصی
720 بازدید
اشتراک گذاری
 
قانون تو تنهایی من است و تنهایی من قانون عشق
عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست.
چه قانون عجیبی! چه ارمغان نجیبی و چه سرنوشت تلخ و غریبی!
که هر بار ستاره های زندگیت را با دستهای خود راهی آسمان پر ستاره کنی
و خود در تنهایی و سکوت با چشمهای خیس از غرور پیوند ستاره ها را به نظاره نشینی
و خاموش و بی صدا به شادی ستاره های از تو گشته جدا دل خوش کنی
و باز هم تو بمانی
و تنهایی و دوری
 
 
 
 
 
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

دایی پسقلی
25 بهمن 91 23:38
سلام خانم فتوحی ...
خوبین شما ...؟
اول روز ولنتاین رو به شما و همسر گلتون تبریک میگم ..
دوم : چند روز پیشها که من به یکی از آشناهامون که مشهد هست و کارمند بهزیستی هست زنگ زدم .. از شرایط شما شما پرسید و من هم یه سری اطلاعات کلی و اولیه دادم بهشون ... بعدش که گفتم دارن سر میدوونشون و اذیت میکنن اینا رو ، میگه اگه رسیدگی دادگستری انجام بشه و اونجا اینا رو نگه ندارن و گیر ندن تو بهزیستی روند کاریش زیاد زمان بر نیست به شرطه اینکه نوزاد داشته باشن ...
اینجوری بهم گفت .. حالا من از شرایط شما اونجا نمیدونم .
ولی نگران نباشین .. درست میشه به امید خدا ..
بیرجند رو هم یکی آشنا پیدا کردم و قرار شده بهم خبر بده که منتظرم خودم ..


سلام.ممنون از زحمات شما.توی بهزیستی شیراز به ماگفتن افرادی که درشیراز زندگی میکنن در اولویت هستن.
دایی پسقلی
26 بهمن 91 21:40
ح
چی بگم والا ازین روند کاری اداره ها تو این مملکت داغون...
شدن قوز بالا قوز .. هر کی یه دستوری میده هر جور خواست رفتار میکنه ...

ماهم توی سختی هاباید به خداتوکل کنیم شاید کمکمون بکنه
دایی پسقلی
30 بهمن 91 23:03
شایدی در کار نیست خانم فتوحی ... اونی صلاح و خیری ما بندگان باشه مطمئن باشین به سرانجام میرسه... دیر یا زود هم نداره .. به موقعه موقع هست... بر عکس این دنیای درهم ورهممون...
پس ایشالله اونی که باید نصیبتون بشه و بس ...



خسته ام...
اماتحمل می کنم
خدایاروزگارت بامن واحساسم بدتاکرد...
دایی پسقلی
6 اسفند 91 22:27
سلام خانم فتوحی ...
خوبین شما .. شرمنده به خدا پاک فراموش کرده بودم بیام به شما تبریک بگم ... (واسه روز عشق ایرانی) وقتی امشب رفتم تو وبلاگ کوثری نظره شما رو دیدم تازه یادم اومد که چه دسته گلی به آب دادم
ببخشید .. ایشالله همیشه خوب و خوش باشین و هیچ وقت مهر و محبیت از تو زندگیتون کمرنگ نشه ....
--------
به هر حال تبریک با تاخیرم رو پذیرا باشین ...
------
راستی هنوز خبری نشده ...؟

ممنون آقابهروز امیدوارم شما هم سال بعداین روز روباعشقتون جشن بگیرید
baba saleh
11 اسفند 91 18:47
be ma sar bezanid

www.zahrajooon.niniweblog.com

ممنون آقاصالح .حتما به زهراکوچولو سرمی زنم.
دايي پسقلي
12 اسفند 91 11:22
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام..
كسي خونه نيست...؟
آمدم شما نبودين ..؟

سلام.شرمنده که دیر پیغام تون روگرفتم
مامان سارا
29 اسفند 91 14:31
سلام پیشاپیش عید را به شما وخانواده تبریک میگویم

ممنونم از محبت شمادوست عزیز.عیدشماوخانواده محترمتون هم مبارک
دایی پسقلی
30 اسفند 91 21:41
سلام..... خوبین شما ... عیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدتون مبارک ..... ایشالله سالی پر از خوبی و خوشی داشته باشین ...
دايي پسقلي
3 فروردین 92 12:23
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام....
سال جديدتون مبارك باشه ....
نيستين خانوم فتوحي ...
خوبين همه ي شما ها ....
از طرف من به همه ي خانواده ي محترم : مامان بابا ي گلتون .. داداش هاي عزيزتون و همسر گرامي تون تبريك صميمانه اي عرض كنين و سلام برسونينشون....


سلام.عیدشماوخانواده محترمتون مبارک باشه.امیدوارم سال خوب وخوش وسرشارازموفقیت داشته باشید.از لطف ومحبت شما هم ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاس خوشبو می باشد