یاس خوشبو

درد دل باخدا

1390/5/19 22:30
نویسنده : مصی
2,309 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا...پروردگارا...کمکم کن که بتوانم پنجره ی دلم را روبه حقیقت بگشایم

خدایا...یاریم کن که مرغ خسته دلم راکه دیری است دراین قفس زندانی است درآسمان آبی عشق توپروازدهم...

بارلاها...تواز علاقه ی من نسبت به خودت آگاهی ومی دانی که چقدر مشتاق رسیدن به توام ولی هر وقت که تصمیم گرفتم که به سوی تو

بیایم گناه به سراغم آمد ومرااز تودور ساخت .

بارلاها...می ترسم ازخویش واز این سرنوشتی که درانتظارمن است .

می ترسم از این بیابان وشورزاری که درپیش روی من است.

پس ای پروردگاربی همتابه لطف وکرم خویش مرااز مرداب رهایی ده

وتوانی ده که خویشتن رااز هرچه بدی است پاک کنم.

آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان علي
20 مرداد 90 23:58
سلام عزيزم .من تازه از وبت ديدن كردم.صبر داشته باش.توي آشناهامون چند مورد داشتيم كه بعد از 10سال خدا بهشون بچه داده.البته همشون در شرايطي بچه دار شدن كه استرس رو از خودشون دور كردن .جالب اينجاست كه يه بچه اوردن بزرگ كردن و بلافاصله بعد از 1-2سال بچه دار شدن.سه شنبه يكيشون خونمون دعوت بود.اميدوارم خدا تو رو به آرزوت برسونه.دوباره بهت سر مي زنم.حرف باهات زياد دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاس خوشبو می باشد