یاس خوشبو

رفیق خدا

1391/10/4 11:37
نویسنده : مصی
674 بازدید
اشتراک گذاری

خـــــدای من !

نه آن قدر پاکم که کمــــــکم کنی

نه آن قدر بـــــــدم که رهایـــــــــم کنی

میان ایـــــن دو گمم !

هم خود را و هــــم تو را آزار مـیدهم

هر چه قدر تــــلاش می کنم

نتوانستم آنــــی باشـم که تو خواســـتی

و هر گز دوســت ندارم آنی باشم

کــه تو رهایـــــــم کنی ...

آن قدر بی تو تنهـــــا هستــم

که بی تو یعــنی "هیـــچ"

یعنـــی پـــــوچ

خــــــدایا پـس هیــچ وقـت رهــایم نکن !


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

باران قلنبه
4 دی 91 11:37
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به باران من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
دايي پسقلي
16 دی 91 14:25
به نام خدایی که دغدغه ی از دست دادنش را ندارم ....

خدایا !

کسی غیر از تو با من نیست

خیالت از زمین راحت ، که حتی روز ، روشن نیست ..

کسی نمیبینه ، که دنیا زیر چشماته !

یه عمر یادمون رفته ،زمین داره مکافاته!

فراموشم شده گاهی ، که این پایین چه ها کردم !

که روزی باید از اینجا ، بازم پیش تو برگردم !

خدایا وقت برگشتن ، یه کم با من مدارا کن!

شنیدم گرمه آغوشت ،اگه میشه منم جا کن ...




خدایا باما مداراکن
baba saleh
16 دی 91 16:59
salam mamnon ke baraye aksaye dokhtaram zahra to webe zeynab khanom peygham gozashtin . ba arezoye behtarin arezoha baraton


ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاس خوشبو می باشد