یاس خوشبو

بدون عنوان

1390/4/28 19:53
نویسنده : مصی
309 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عجب صبری خدادارد

اگر من جای اوبودم

همان یک لحظه ی اول

که اول ظلم رامیدیدم از مخلوق بی وجدان

جهان راباهمه زیبایی وزشتی

به روی یکدگر ویرانه میکردم

عجب صبری خدادارد

اگر من جای اوبودم

که میدیدم یکی عریان ولرزان.دیگریپوشیده از صد جامه ی رنگین

زمین وآسمان راواژگون مستانه میکردم

عجب صبری خدادارد

اگر من جای اوبودم

برای خاطر تنهایکی مجنون صحراگردبی سامان

هزاران لیلی ناز آفرین راکوبه کو آواره ودیوانه می کردم

عجب صبری خدادارد

اگر من جای اوبودم

چرامن جای اوباشم

همین بهتر که اوجای خود بنشسته وتاب تماشای زشتکاریهای این مخلوق رادارد

وگرنه من جای اوبودم

یک نفس کی عادلانه سازشی باجاهل وفرزانه می کردم

عجب صبری خدادارد

عجب صبری خدادارد. . .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شاهده
30 تیر 90 14:00
سلام خانومی ممنونم که به بنده حقیر سر زدی... بسم الله الرحمن الرحیم الهی یا حمید بحق محمد یا عالی بحق علی یا فاطر بحق فاطمه یا محسن بحق الحسن ویا قدیم الاحسان بحق الحسین حدایا به حق محمد ال محمد قسمت می دم پروردگارا قسم به اسم اعظمت خداوندا تورا به جود لایتناهیت هر کسی هر ارزویی داره دعاش رو مستجاب بکن خدایا تو به بدی من نگاه نکن تو به خوبی و کمال خودت نگاه کن خدایا یک فرزند سالم و صالح به خاله مصی گلمون عطا کن... آمین یا رب العالمین عزیزم نذر 7 تا یس خیلی جواب میده بگو خدایا برای رضایت تو 7تا یس نذر می کنم که انشالله بچه دار شم 3تاشو الان می خونم 4تاشم وقتی بچه دار شدم. خخخخخخخخخخیلی برام دعا کن گلم خیلی محتاجم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاس خوشبو می باشد