یاس خوشبو

دست هایم خالیست

1390/5/7 0:30
نویسنده : مصی
557 بازدید
اشتراک گذاری

تنهانشسته ام... خدای من!آنقدرخسته ام که تنها تومیدانی!...می دانی...؟!یقین دارم که از عمق تنهاییم آگاهی...

بادیدگانی تار...می نویسم...برای دل

این دل تنگ وتنها...امروزتنهاتر ازهر زمان دیگری هستم...

توهستی درتاروپودلحظاتم...اما...

اماسهم من ازاین دنیای رنگی همیشه تنهایی بوده

چشمانم رااز من مگیر...بگذارتاجان دارم برای توبنویسم...تویی که مهربانترینی ...خدایا!دریاب حال مراکه از وصف حالم عاجزم وخسته...

دریاب مرا!این بنده ی سراسربغض وحسرت را...

صبر!...صبررابه من هدیه کن.

خدایابگذاردست یابم به هر آنچه که دلم با آن آرام میگیرد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ني ني آينده
27 خرداد 91 18:10
سلام
مطالبتون بسيار زيباست


ممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاس خوشبو می باشد