یاس خوشبو

خدایا صدایت می کنم...

1391/5/21 13:52
نویسنده : مصی
742 بازدید
اشتراک گذاری

       خدای من...ای مهربان ستودنی....

              

  ای کسی که تنها پناه دل رنجیده ام هستی...صدایت می کنم...

         

صدایت میکنم چون میدانم از شنیدن حرفهای تکراری ام خسته نمیشوی ،

       

  چون می دانم حتی اگر تنهاترین تنهایان شوم باز کسی را دارم که به فریاد

                                   

  دلم برسد...آری من تورا دارم...

      

ای خدای من مثل همیشه حرف زدن باتو اشک را راهی چشمانم می کند.


        تورا  قسم به خداییت مگذار این اشک ها بیهوده بریزند......بگذار تا می توانم

           

توراصدا کنم.حتی اگر روزی از من و اشک هایم خسته شدی من باز هم بر در

              

خانه ات می آیم و دستم را به سوی تو دراز می کنم و فریاد میزنم:

 

 

 

 

 

 

خدایااااااااااااا،من بنده ی توام... 

 

تورا به روزی یاد آور میشوم که مرا به این دنیا فرستادی و از روح خود در من      

 

دمیدی...مرا امر کردی که بندگی نکنم جز برای تو...و اکنون این منم که

 

عاشقانه می پرستمت...با اینکه میدانم بنده ی خوبی نبودم.خدایا چه کنم؟

 

شرمسارم...

 

اما تو بخشنده باش...

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان کوثر
21 مرداد 91 16:10
خیلی قشنگ بود خیلی ولی ما آدم ها وقت هایی که همش تو زندگیمون سختی میبینیم فکر میکنیم خدا صدامون رو نمیشنوه و جوابمون رو نمیده


عزیزم خداصدات رومیشنوه ولی می خواد بازم بری درخونش وصداش بزنی
دایی پسقلی
21 مرداد 91 21:06
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام......
خسته نباشین خانم فتوحی .... میگم 2 خواهری حسابی انقلاب کردین یه دفعه اومدین و سر و سامون دادین وبلاگ ها رو ... و باز هم سر و کله ی ما پیدا شد ......................
------------------------------------------------------------
در جواب حرفتون .... خدا با بخشش و کرمی که داره هیچ وقت به راز و نیاز ما احتیاجی نداره... چه بخواهیم و چه نخواهیم لطفش شامل همه بنده هاش میشه ... ولی وقتی که انسان خودش به درگاه خدا رجوع میکنه و صداش میکنه ... این باور قلبی براش ایجاد میشه که همیشه هست کسی که بشنوه صداشو .... ولی اگه اینجوری نباشه دقیقا گفته خواهرتون درسته .. آدم فک میکنه هر وقت گیر داره کارش گوشهای خدا هم کر میشه ... ولی اینجور نیست...... ارحم و راحمین تر ازین حرفاست ...
--------------------------------------------------------
راستی از دخملی ما چه خبر دارین ....؟ برج 5 هم تموم شد خانوم فتوحی .... نکنه میخواین سورپرایز کنین مارو /// ...؟


سلام.نمازو روزه تون قبول
والا دل خودم هم دیگه خون شده از بس که منتظر شدم واین بهزیستی هم مارو سرمیگردونه
ولی همچنان منتظرم
شاهده
23 مرداد 91 15:42
فدای محبتت خانومی ما فعلا اول راهیم...
ممن محمدجان
25 مرداد 91 23:09
چه مناجات زیبایی الهی آمین ا
دايي پسقلي
1 شهریور 91 16:21
گیله مرد میگفت : اگر ب " بخاطر خدا " از عبادت برداشته شود ؛ از عبادت چیزی جز عادت نمی ماند ... نیت هایمان را خالص کنیم ...
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
8 آبان 91 14:50
سلام عزیزم ... خوش به حال دلت که پاکه... برای دل من هم دعا کن


ممنون عزیزم از محبت شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاس خوشبو می باشد