یاس خوشبو

ای خدای من...

1391/6/5 23:02
نویسنده : مصی
707 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربانم...! می ستایمت ! با تمام وجودم و از صمیم قلبم ! ...

آنقدر که شاید تنها با ستایشم  بتوانم جبران قطره ای از دریای رحمت و مهر و محبتت را کرده باشم جانا ......................!

به خاطر تمامی مهربانی هایت تو را سپاسی ژرف و از اعماق وجودم می گویم مهربان من ! خدای من !

خدای مهربانم !...

چقدر زیباست امید به رحمتت ! و چه زیباتر اجابتت .....!

خدای مهربان من ! بهتر شدن روز به روز حال روحی ام را تنها از قدرت و مهر بی کرانت میبینم ...تو را سپاسی ژرف مهربانا ! تو را سپاس مهربانا ! .........

خدای مهربانم !...من عشق و آرامش و شادی را در زندگی ام تنها از تو و دستان پر مهر و قدرتت می بینم و همیشه تنها از تو که تکیه گاه زمین و آسمان منی می طلبم جانا !

خدایا !...من معجزه ی زندگی ام را ...که همان آرامش و عشق و شادی و خوشبختی ست را تنها از دستان قدرتمند و مهربانت می خواهم خدای قدرتمند و مهربانم . تنها تکیه گاه و امیدم ...تنها امید زنده بودنم ...

خدای من می دانم که خوب می دانی تنها تویی در جان لحظاتم ! و تنها تویی در نفس نفس زدن هایم ...

و تنها تویی امیدم و تنها تویی تکیه گاه من ! و تنها تویی که بیش از عشق بر تو عاشقم مهربان من !

تو به من آموختی چطور زندگی کنم ! ...تو به من با مهرت آموختی که چطور بیش از هر لحظه که می گذرد عاشق ترت باشم !

خدایا !.........................................

خواهش می کنم بدان همیشه که : .......

توکلم تنها به تو و قدرت و مهربانی ات است.........!

امیدم همه رحمت بی حدو حساب توست مهربانا......!

من چشم براه مهر و محبت و قدرت و لطف  تو هستم مهربانا .

من عشق...! آرامش ...! و شادی و خوشبختی را تنها از تو و قدرت و رحمت بی حد و حسابت میخواهم خدای قدرتمند مهربان من !

تو را سپاس برای همه ی نعمتهایی که به من عطا کرده ای و همه ی نعمتهایی که به من عطا خواهی کرد ای بخشنده ی مهربان . ای خدای من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ادمین
6 شهریور 91 0:03
..:: فروشگاه کوثر ::.. ارزانترين فروشگاه ايرانيان با تخفيفات ويژه ------------- انواع کارتون هاي جذاب و دوست داشتني براي کودکان دلبند شما آموزش زبان انگليسي براي کودکان آموزش زبان انگليسي براي خردسالان انواع بازي هاي فکري و جالب و.... فقط از ما بخواهيد: www.kowsar-shop.persianblog.ir ------------- اگر مايل به تبادل لينک بوديد ابتدا ما را لينک کنيد و سپس در بخش نظرات پست ثابت اعلام بفرماييد. با تشکر
بابای ملیسا
6 شهریور 91 1:20
با سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم هم با بیش از ده عکس به روز شد . خیلی خوشحالمون می کنید اگر تشریف فرمایی کنید و با نظرات قشنگتون کلبه محقر و کوچیک ملیسا جوون رو منور و نورانی کنید . منتظر شما و نظرهای قشنگتون هستیم.
مامان کوثر
6 شهریور 91 17:20
نوشته هات جون دارن روحیه ای تازه داره پر از انرژی هست حبر های خوشی داره


همچنان امیدوار ومنتظرهستم عزیزم
مامان محمد فرهام
21 شهریور 91 11:29
سلام خاله جونی میاین به وب ما یه رای طلایی به پسری بدین اولین مسابقه ای که شرکت کرده به رای شما نیاز داره لینک مسابقه توی وبم هست شماره 42 زود بیاین تا دیر نشه ممنون میشیم
باران در انتظار....
22 شهریور 91 12:55
توکلم تنها به تو و قدرت و مهربانی ات است.........! امیدم همه رحمت بی حدو حساب توست مهربانا......! من چشم براه مهر و محبت و قدرت و لطف تو هستم مهربانا . من عشق...! آرامش ...! و شادی و خوشبختی را تنها از تو و قدرت و رحمت بی حد و حسابت میخواهم خدای قدرتمند مهربان من ! چیزیه که هر لحظه دارم بهش می گم.جالب بود برام... دونفر با یک لحن... تهش هم می گم خدایا ایمانم را از تواناییت کم نکن.
باران در انتظار....
22 شهریور 91 12:55
خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاس خوشبو می باشد