یاس خوشبو

خدای من سلام

1391/8/8 13:30
نویسنده : مصی
693 بازدید
اشتراک گذاری
 
خدای خوب من سلام....
سلام بر تو که مهربانی ..جاودانی وراز دلم را می دانی
سلام بر تو که همه دم مونس تنهائی هستی .باعث امید زندگانیم
ممنونم که به من امان دادی
و امکان دادی شبی را در آرامش به صبح آورم
... پروردگار مهربانم..ای خوبترین خوبها...

امروز را که دوشنبه است با یاد تو و مهربانی هایت آغاز می کنم
روزی را شروع می کنم که می دانم
همه نعمت هایت را بمن ارزانی خواهی کرد
دست هدایتگرت مرا لمس خواهد کرد
.همچون پدری که فرزندش را راه رفتن می آموزد.
.همچون عاشقی که معشوق را در بر می گیرد
سایه حضورت را حس می کنم پس لطفت را بر من و خانواده ام قرار ده
الهی!درین روز....سلامتی ارزانی دار ..ارزو هایم را براور
.شادی ..مهربانی ..وموفقیت را نصیبم کن
غصه ها ا از من دور کن وقصه های زیبای زندگی را برایم پدید اور ..امین
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ye Ashena
8 آبان 91 20:36
avalesh k az in matne zibatoon k bala neveshtin tashakor mikonam ..
dovoman .. man sahebe un weblog nistam .. balke yeki az tarafdaran paro pa ghorseshunam k hamishe matalebeshun o donbal mikonam. az tarighe webloge yeki az ashnayan linke shoma ro didam vo az hamun page 1 ta akharesho khondam. vaqean vasam jaye tahsin in sabr vo tahamole shoma.. kholase on neveshte ro khondam vo goftam bara shoma ham bezaram.. khoshhalam k khoshetun omade..
ishalah k zodi zodi moshkeletun hal beshe ...



ممنون .شماوبلاگ هم دارین؟
راستش حس ششم من بهم میگه که شما رومی شناسم!
ye ashena.......
9 آبان 91 15:26
va .......
ahsant be in hese sheshom shoma .....
aman az daste in internet k nemidunestam hese adama ro ham nesbat be ham montaghel mikone ..
movagagh bashin...


بلاخره معلوم نشد شما آشنایید یا منو سرکارگذاشتید!
خوب دوست ندارید مهم نیست که حتما خودتون رو معرفی کنید .ممنون که به وبلاگ من سرمیزنید
دايي پسقلي
10 آبان 91 14:03
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام.
خسته نباشين خانوم فتوحي ..؟
خوب هستين.؟
ميگم تازگي ها ديگه از شما خبري در مورد اين دخمل جونتون نميشنوم ..؟
چي شد بالاخره ...؟ والا من كه چشام به اين صفحه رنگ رنگي وبلاگتون سفيد شد .. از بس اومدم و ديدم خبري از اين خانوم خانوما نيست..؟
ندارين خبر تازه اي ...؟



سلام.راستش این هفته جدید قراره بهمون خبر بدن .دیگه خدا میدونه خبرشون خوشحال کننده باشه یا نه!
امیدوارم خبرهای خوبی بشه وبه شما بگم.
ممنون که پیگیر این کوچولوی ماهستید
دایی پسقلی
10 آبان 91 20:14
قربونش برم من .. که یه دنیا رو دنبال خودش راه انداخته .. فداش بشم .. ایشالله زودی بیاد و مگه دستم بهش نرسه .. یه ماچ آبدار از اون لپ های گل گلیش بخورم گه نگین و نپرسین ..

ایشالله و به حق فاطمه زهرا (س) خوشحال کننده و خوب باشه این خبر ..
-----------------------------
شما هم واسه پسره داداشم دعا کنید .. طفلکی یه مشکل قلبی مادرزادی داره . (بطن چپ قلبش یه سوراخ داره )امروز صبح بردیمش اتاق عمل و آنژیوگرافی کردنش .. از صبح پیشش
بودم . و تازه الان برگشتم خونه ... حالش خوب بود . دکترش که صبح اومده بود ویزیتش کنه گفته که فعلا نیاز به جراجی قلب باز نداره .. تا حالا بعدا چه شود و خدا چه بخواهد ...
قلب و دل صاف و روشنی دارین هم شما هم خواهر گلتون .. واسش دعا کنین.. خدا هیچ پدر مادری رو تو همچین شرایطی قرار نده .. یعنی ساعتهایی که بابا و مامانش پشت در اتاق عمل بودن رو تا عمر دارم فراموش نمیکنم ...
----
وای ببخشید خیلی حرفیدم .. راستش حسابی دلم گرفته شده بود تو بیمارستان .. از بس این نی نی کوچولوهای مریض رو میدیدم .. اینقد معصومانه رو تخت های خوابیده بودن که نگین و نپرسین .. مثله فرشته ها ...



انشالله که به حق دل پاک پدر ومادرش صحیح وسالم برگرده خونشون وهمه روخوشحال کنه
امروز خیلی باخودم فکر می کردم .وقتی ازداشتن فرزند محروم هستی تمام غصه وناراحتی آدم اینه که چرا من فرزندی ندارم،ولی وقتی خدا این نعمت روبهت میده تمام ناراحتی هات کنارمیره وهزارتاغصه میادسراغت که بچه ام مریض نشه، گرسنه نمونه ،کسی اذیتش نکنه...وهزارتا دغدغه دیگه که یادم نمیاد
الهی هرکس فرزند دارمیشه خدااونو برای پدرومادرش سالم نگه داره
دايي پسقلي
14 آبان 91 10:23
مرسي .. تشكر.. الهي آمين ...
منم 2 روز پيش واسه تعطيلات عيد غدير ( راستي عيدتون مبارك) اومدم يش پسقلي جون و الان هم خونشون هستم ... وروجك امسال كلاس اولي شد ... مثله برق و باد گذشت ... انگاري همين چند روز پيش تازه از بيمارستان آورده بودنش ..
----------
القصه .... همه اينجا شما رو سلام زياد ميرسونن و ماماناشون هم (هر دو خواهرم ) واسه شما دعا ميكنن كه زودتر اين دخملي بياد و همه رو خوشحال كنه ....



ممنون .ازطرف من از خانواده محترم تشکر بکنید .امیدوارم شما هم درتمام مراحل زندگی تون موفق باشید
دایی پسقلی
16 آبان 91 8:59
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلامت باشید ... ممنون..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاس خوشبو می باشد