یاس خوشبو

منم پروردگارت

1391/2/15 11:46
نویسنده : مصی
488 بازدید
اشتراک گذاری

منم پروردگارت

خالقت از ذره ای ناچیز

صدایم کن مرا،آموزگار قادر خود را

قلم را،علم را،من هدیه ات کردم

بخوان مارا

منم معشوق زیبایت

منم نزدیک ترازتوبه تو

اینک صدایم کن رها کن غیر مارا،سوی مابازا

منم  پروردگار پاک وبی همتا

منم زیبا،که زیبابنده ام رادوست می دارم

توبگشا گوش دل،پروردگارت باتومی گوید

تورادربیکران دنیای تنهایان

رهایت من نخواهم کرد

عزیزا،من خدایی خوب می دانم

تودعوت کن مرابرخود

به اشکی،یاخدایی،میهمانم کن

که من چشمان اشک آلوده ات رادوست می دارم

این منم پروردگار مهربانت،خالقت

اینک صدایم کن مرا،باقطره اشکی

به پیش آور دودست خالی خودرا

آیاعزیزم حاجتی داری؟

بخوان مارا

اینک وضویی کن

بگو...

بگو جز من کسی دیگر نمی فهمد

به نجوایی صدایم کن

بدان آغوش من باز است

شروع کن

یک قدم باتو

تمام گامهای مانده اش بامن...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دایی پسقلی
15 اردیبهشت 91 20:37
سلام واستون یه پیغام گذاشتم ...


دایی پسقلی
15 اردیبهشت 91 20:37
راستی یادم رفت بگم.. قالب جدید وبلاگتون مبارک باشه .....

ممنون ازلطفتون
مامان کوثری
16 اردیبهشت 91 14:07
خوبه خیلی خوشگله پیشرفت کردی


ممنون عزیزم که بهم سرزدی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامانی طهورا
19 اردیبهشت 91 6:57
سلام خاله مصی بالاخره پیدات کردم پس چرا آدرس نزاشته بودی؟


شرمنده عزیزم فراموش کردم
ممنون که بهم سرزدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاس خوشبو می باشد